Sesja wizerunkowa jest elementem niezbędnym na liście każdego, kto tworzy i rozwija własną markę osobistą. W kulturze wizualnej, jaką wykształciliśmy, odpowiednie zdjęcia nie są już wyłącznie narzędziem do zaprezentowania siebie – mają za zadanie wzbudzić zaufanie potencjalnego klienta, wyprofilować markę pod właściwą grupę docelową i dać namiastkę doświadczenia związanego z towarem czy usługą.
Podczas swojej pierwszej sesji wizerunkowej Szymon stał na początku swojej drogi trenera mówców. Jako doświadczony adwokat postanowił pomóc rozwijać umiejętności retoryczne osobom korzystającym na codzień z mocy słowa i opracował własną metodę szkolenia dla oratorów.
Przed sesją opracowaliśmy dokładny plan, stworzyliśmy moodboard z inspiracjami, zebraliśmy konkretne pomysły dotyczące kadrów o stricte funkcjonalnym charakterze – wiele zdjęć zostanie wykorzystanych na stronie internetowej, do szablonu której mieliśmy się dostosować. Przed sesją Szymon miał już również gotowy sprecyzowany zamysł identyfikacji wizualnej marki, co również było mocną inspiracją podczas naszej współpracy.
Bardzo nas cieszy, że marki osobiste wkraczają w swą złotą erę – przyjemnie jest łączyć zmysł artystyczny z funkcją użytkową :)








































Leave a reply